Osnovne činjenice:

1. Navijačice u Srbiji se dele na “Ciganke” i “Grobarke”.

2. Većina njih ne prati sport.

3. Većina njih ne zna da nabroji trojicu sportista svog “omiljenog” kluba.

Klikni da vidiš jebenu sliku u normalnom stanju -.-


Jednom prilikom sam imao fejsbuk čet sešn sa izvesnom Majom Nusknvp Jebemligakakobešeprezime. Imala je jedno 70 slika partizanovih fudbalera i još 278 slika nje kako nosi samo crno-beli šal i gaćerone. Inspirisan tom navijačkom strašću i ljubavlju prema klubu (i zato što sam imao žešću erekciju), rešio sam da je startujem na chat-u. Evo kako je tekla ta konverzacija:

Wajzmen: Ćao lepotice, šta se radi?😀

Maja NUSKNVP: Ma nishta, smaram se, ti?

Wajzmen: Evo, krijem se pod krevetom od muslimanskih ekstremista. Tiše kucaj da nas ne čuju…

Maja NUSKNVP: Xaxaxaxaxaxaaxaxaxaxaxxaaxxaaxxaxa oke xD

Wajzmen: Izrazito sam oduševljen tvojim profilom! Teško je danas naći curu koja je tako odana svom klubu.

Maja NUSKNVP:  Hehehe… Partizan moja prva i jedina ljubaw😀

Wajzmen: I moja isto! Je l’ si gledala derbi juče?

Maja NUSKNVP: Aaa nee, nisam mogla… Imala sam obaveze neke ali znam da smo pobedili 1-0😀 Jejejeje🙂

Wajzmen: Pa naravno! Kad je Koroman 100% spreman, predstavlja konstantnu pretnju svim našim protivnicima svojim prodorima sa krilnih pozicija.🙂

Maja NUSKNVP: Daaa, najbolji je! A odakle si ti?


################################################################################

Odani ste svom klubu i pritom niste muslimanski ekstremista? Dodajte me na Fejsbuku!