Lenjost je ključ uspeha. Evo nekih osnovnih pravila lenjosti:

1. Nikad ne radite ništa. Ako sačekate dovoljno dugo, neko drugi će to uraditi umesto vas.

2. Ne mrdajte! Mrdanje je nepotrebna i zamorna aktivnost.

3. Ako vam je nešto van domašaja, to znači da vam nije potrebno. Pre nego što odlučite da ustanete i odete po nešto, dobro razmislite o tome. Da li zaista želite da ustanete i HODATE čak do tamo da uzmete to sranje? Onda ide najgori deo – morate da se VRATITE nazad. Opet PEŠAKA! Čoveče… U ovom trenutku se osećam jako glupo što sam ustajao i hodao toliko puta u svom životu.

4. Nemojte imati mišljenje i stavove. Mišljenje i stavovi = misli, misli = rad. Kome treba to sranje?

5. Nemojte tražiti posao koji zahteva rad. Rad je za jadnike! Budite direktor ili političar.

6. Ukoliko morate da se pokrenete, stavite svima do znanja da vam to JAAAAKO smeta. Zvocajte i dišite duboko. Vucite se nevoljno po podu i nakrivite kičmu pod uglom od 60 stepeni, tako ćete izgledati umorno.

7. Ne trčite! NIKADA! Ja sam jednom morao da potrčim kako bih pobegao od krvožednog komarca. Velika greška!  Nakon 3 sekunde sam počeo čudno da dišem, srce mi je kucalo jako brzo i mislio sam da ću da crknem! Nemojte da prolazite kroz taj pakao…

8. Ne govorite! Govor zahteva pokretanje vilice. Previše posla…

9. Spavajte uvek kad vam se ukaže prilika. Nasuprot verovanju većine ljudi (koji nemaju pojma), spavanje može biti jako produktivno.

10. Ukoliko dođe do ekstremno neugodne situacije, da morate da uradite nešto po kući ili na poslu što zahteva pokretanje nekoliko delova tela, bar se potrudite da to uradite maksimalno traljavo. Šutirajte đubre pod tepih, bacajte prazne konzerve sa svog prozora u komšijino dvorište da ne morate stalno da praznite kantu za smeće.

11. Savladajte tehniku buljenja u zid. To je jako korisno ukoliko vam pukne internet konekcija ili na TV-u opet puštaju samo grandove drolje ili Leu Kiš.

Ima još pravila, ali ne mogu sad da kucam, ovo zamara više nego što sam mislio. Dodaću još nešto kasnije… Ako me ne mrzi.

################################################################################

Nije vam problem da dođete do mene i donesete mi malo kobaje iz frižidera? Dodajte me na fejsu.