Večeras oko 22:00 dok sam šetao gradom i mislio na gole žene i ajvar, na par metara od mene se ukazalo jedno poznato lice na poznatoj glavi na poznatom telu na kome su bile poznate noge koje su išle ka meni. U prvi mah nisam skontao na koga mi liči taj čovek. Šetao je sa nekom zgodnom ribom i kada su mi se približili, konačno sam skontao na koga mi liči taj lik što mi liči na nekoga. “Jebeno neverovatno”, pomislio sam u sebi, ne verujući svojim očima dok par nije prošao pored mene i dok nisam čuo kako riba tečno govori Nemački…

Sad već nije bilo sumnje – bio je to Mark Peter Gertruda Andreas van Bommel, kapiten Minhenskog Bajerna, šampiona Nemačke! Ali šta on radi u Nišu? To pitanje me je mučilo dugih 10 sekundi,  a onda su mogući razlozi njegovog dolaska krenuli da mi padaju na pamet! Dakle, moguća objašnjenja su da je Van Bomel:

1. Smuvao pičku iz Niš: Ova riba sa kojom je bio je odličan komad ženetine, što znači da je bez sumnje naša. Ili je rođena ovde ili je rođena u Nemačkoj/Holandiji ali je poreklom odavde i ima rođake ovde ili tralalala, svejedno! Dakle, moguće je da će Van Bommel uskoro postati Srpski zet, što bi apsolutno bio najbolji potez u njegovoj karijeri. Jebačkoj, ne igračkoj karijeri.

2. Preš’o u Radnički: Kad mi je ovo palo na pamet, prvo sam pomislio da je sasvim moguće jer je Van Bomel trenutno povređen i možda ga je Radnički kupio od Bajerna na sniženju. Međutim, odmah nakon toga sam skontao da nema šanse da Van Bomel sada pređe u Radnički! Radničkom trenutno nije potreban zadnji vezni igrač, već ih imaju dovoljno, tako da ova teorija pada u vodu…

3. Doš’o da jede pljeskavice: 90% stranaca koji posete Srbiju će kad se vrate kući rado pričati bar o jednoj od 4 fantastične stvari koje ova zemlja ima:  novosadski Exit, dragačevska Guča, niški roštilj i beogradska Vesna Vukelić Vendi (srce moje).

4. Doš’o da upozna Baneta Bananu: Bane Banana Jovanović, niški simbol iskrenosti, poštenja i sjajnog smisla za humor. Ko njega nije upoznao, taj… Nema pojma koga nije upoznao! Sledi klip:

Istina…

5. Prošao kroz prostorno-vremenski procep: Gledao sam to na nekom filmu. Neki lik hoda gradom, gleda neke sise i odjednom BAM – nađe se na skroz drugom kraju sveta i nema blage veze kako je tu dospeo! Stvarni događaji jako često oslikavaju filmove, ja se ne bih šalio sa tim sranjima b’ate…