Zaista ne shvatam današnje ljude! Niko više nije materijalista! Odeća, obuća, transportacija, hrana, piće, pičke – sve to košta! Non-stop slušam neke gluposti u fazonu “pare nisu bitne, zdravlje je bitnije”! JEBEŠ ZDRAVLJE! ‘OĆU PAREEE!

Pare su moć, sloboda i zabava – sve to smešteno u malim parčićima papira. Takođe, prilično sam siguran da novac kupuje ljubav. Ne mislim bukvalno da će neko ZAISTA da vas voli zbog kinte, ali ta riba koja će te zavoleti nakon nekog vremena je na početku bila privučena tvojim parama. Dakle, novac kupuje priliku za ljubav. Novac kupuje SVE!

Devojke kenjaju da im novac nije bitan kada traže dečka. Kažu da su im bitnije neke druge osobine, kao što je izgled, ličnost i humor. GOMILA SRANJA! Ponekad ribe na žurkama flertuju sa tim “zanimljivim likovima”, čisto da bi dokazale da nisu površne i da bi pružile tim jadnicima osećaj da imaju neku šansu kod njih. NEMAJU! Kasnije, kada niko ne gleda, odu da se karaju sa likovima koji voze BMW. Hoće li se zaljubiti u njega? Možda hoće, možda neće, ali jedno je sigurno – da nije imao kintu, ne bi imao šansu da sazna odgovor na to pitanje.

Mnogi se teše činjenicom da dosta bogataša izvrši samoubistvo i otuda i ono  sranje “novac ne kupuje sreću!” JEDITE GOVNA! Mnogo više siromašnih ljudi se utepa, ali vi čujeta samo za one bogate jer nikoga nije briga za to što se neki bednik sa hroničnom upalom pluća obesio u svom hladnom stanu nakon što je pojeo bajat ‘leba sa paštetom! KO GA JEBE! Drugo, reći da se neko roknuo samo zato što je bogat je isto kao reći… Nešto mnogo glupo!

Voleo bih da sam bogat! To bi bilo extra, keve mi. Ja sam definitivno najpohlepnija osoba koju znam. Jednom mi je drug ponudio 100 dindži da izedem celu teglu majoneza. Prihvatio sam (naravno). Bilo je odvratno, ali sam bar kasnije mogao da kupim pet pari čarapa. TERMO čarape, sine moj! Kad smo već kod termo čarapa, ko ne voli da nosi skupu odeću? Mrzim ljude koji mrze ljude koji nose patike od 200 eura. Očigledno ti moroni nemaju samopoštovanje i kenjaju nešto bezveze. Svako ko je ikada spiskao celu platu na odelo zna da nošenje tog odela čoveka čini daleko vrednijim od onih gubitnika koji kupuju na buvljaku ili kod Kineza. Skupa odeća ti UTROSTRUČUJE samopouzdanje, ljudi te poštuju više i ti samog sebe poštuješ više. Probajte to nekad i prošetajte gradom kao arogantna stoka, nema boljeg osećaja od toga!

‘Oćeš prijatelje? Ne brini ako si govno od čoveka, samo kupi svima hranu i biće ti prijatelji do kraja života. Novac je super! Ako ne volite novac, dajte ga meni.

*******************************************************************

Bogati ste? Treba vam prijatelj? Dodajte me na fejsu!