Internet i televizija su dva potpuno drugačija medija. Dok tv stanice same odlučuju o sadržaju koji će vam servirati (taj sadržaj je uglavnom sranje), na internetu možete sami odabrati šta ćete gledati i čitati. Međutim, po jednoj stvari se televizija i internet ne razlikuju – po načinu na koji možete postati zvezda na njima. Potrebno je samo da budete dovoljno mentalno zaostali i da vam bude mnogo dosadno. Kao primer ćemo uzeti našu novu internet zvezdu Gastoza… Ili beše Gasstozz ili Gasttozz ili Gassttozz, jebem li ga koja slova idu duplo a a mrzi me da proveravam! Svejedno, to je ovaj lik…

Dakle, kako postati internet zvezda na ovim prostorima:

1. Pravite video klipove! Dobro je poznata stvar da će prosečni stanovnik Balkanskog poluostrva radije da poduva karu onom Bokiju 13 nego da nešto pročita. Srbi beže od pisanog teksta kao časna sestra od kurca! Video klipovi su druga stvar, to možemo da gledamo po ceo dan.

2. Psujte! To je još jedna prednost interneta – većina tv stanica vam neće dozvoliti da koristite nepristojne izraze, dok na internetu možete da kenjate šta ‘oćete.  Što manje smisla imaju vaše čmarotvorine, biće popularnije. Psovke su najbolji način da privučete pažnju na sebe ako nemate ništa pametno da kažete. Kurac, pička, jebanje itd su ključne reči! Pitajte Gasttozza, on je stručnjak za takve stvari. Ako vam nije jasno na koji način da koristite psovke, evo vam jedan primer kako dosadnu rečenicu možete pretvoriti u COOL rečenicu:

Dosadna rečenica: “Ona Jelena Karleuša je baš dosadila svojom pojavom!”

COOL rečenica: “Brate kako smara ona droljetina Karleuša, glupa je k’o kurac i uz to je i ružna, ne bi’ je jeb’o brate da mi daju 100.000 evra i tonu čvaraka, pička li joj materina odvratna!”

Vidite? U ovoj rečenici iznad sam iskoristio sve tri bitne ključne reči: imate kurac, pičku i jebanje i kao bonus tu je i zanimljiva imenica “droljetina” koja je jako popularna u našim krajevima zbog naglog porasta broja devojčica koje se mogu tako nazivati.

To je ta tehnika, vežbajte je kod kuće. Idemo dalje…

3. Pravite kretenske face!

Kako swatko! Znate, nekad sam i ja voleo da se kreveljim i da se ponašam kao retard, a onda sam napunio 6 godina i prestao.

Ozbiljno, zbog čega su ljudima ovakvi likovi zanimljivi? Odgledao sam par njegovih klipova i sve se svodi na kreveljenje, kreštanje i lupanje nepovezanih sranja bez ikakve teme i koncepta. Neko je prokomentarisao nešto u fazonu “klipovi su ti puni do jaja humora!” Humora? Ja smatram da imam smisla za humor, zbog čega mi onda ovaj lik uopšte nije zanimljiv? Je l’ to sa mnom nešto nije u redu? Dugo me je mučilo to pitanje, neko vreme sam čitao neke definicije humora, a onda sam opet gledao Gasttozza i tako u krug dok nisam došao do revolucionarnog otkrića: VI STE BRE SVI MENTALNO ZAOSTALI!

Tako je! Razlog zbog kojeg meni Gasttozz nije zanimljiv je isti onaj zbog kojeg mi Tom i Džeri više nisu zanimljivi – ODRASTAO SAM! Više se ne smejem kad vidim nekog retarda na ulici ili na tv-u ili na jebenom youtube-u! U poslednje vreme sam se toliko bavio stranim humorom da sam zaboravio koliko je domaći bedan! Dovoljno je da u neku seriju ili film stavite nekog lika koji će da se ponaša kao majmun i svi će to automatski da gledaju, ne zbog priče, umetničke vrednosti nego zbog tog retarda! Zar smo toliko zaostali kao nacija da to smatramo humorom? Gasttozz je retard i svi koji ga gotive su retardi! ZEMALJSKA KUGLA JE JEBENO PUNA RETARDA!!!

*********************************************************************

Niste jedan od retarda? Dodajte me na Fejsu!