TV program je prepun gluposti. Po ceo dan samo Španske serije, vesti, reklame i JOŠ JEBENIH ŠPANSKIH SERIJA! Smor! Teško je objasniti koliko je dosadno gledati TV. Zamislite golu, bubuljičavu bulju. Sad zadržite tu sliku u glavi sat vremena. Tako izgleda gledanje TV-a.

Ok, to je bio odvratan prizor, izvinjavam se. Ali ozbiljno, treba nam više nasilja na televiziji. Niko ne želi da gleda Španske serije po ceo dan, uz ta sranja će nam deca odrasti u gomilu plačipički. Te serije NISU u ratničkom duhu Srpskog naroda!

Pre neki dan sam naišao na jednu od onih serija na Pinku i odgledao sam epizodu do kraja. Tokom cele te epizode nisam video niti jednog zombija, vampira, čak ni vukodlaka. Nije bilo tuča, klanja, eksplozija, iskopanih očiju, otkinutih glava – NIČEGA! Jedino što je bar za trenutak podsećalo na nasilje je bio jedan šamar koji je neka baba uputila svom mužu, valjda zbog prevare ili zbog toga što je ostavio čarape na podu ili tako nešto, zaboravio sam. Bilo kako bilo, kučka je pobesnela i lupila mu šamar.

U tom trenutku sam jasno video logičan nastavak te scene – on je obara na pod, udara je pesnicama dok joj ne razvali vilicu, onda je pošalje u kuhinju da mu isprži viršle dok on gleda fudbal. Umesto toga, debil je stajao tu k’o pička neka i čak mu je malo falilo da se rasplače i da počne da se izvinjava! Pička!

Pička!

Nakon te scene sam se toliko uzrujao da sam morao da odem na terasu da gadjam prolaznike jajima samo da se malo smirim i da zaboravim gomilu gluposti koju sam gledao sat vremena.  Ozbiljno, zašto ne bi bar jednu od ovih moronskih serija zamenili sa nekom u kojoj neki lik ide po gradu i ubija ljude ili ih gazi kolima ili buldožerom ili valjkom. I da, obavezno mora bar jedan vampir da bude u toj seriji i pritom ne mislim na jednog od ovih “modernih” vampira kao što su oni iz Twilight-a, nego na old school vampira koji upada ljudima u kuće i iscedi iz njih jedno 2-3 litra krvi, a onda se vraća u svoj kovčeg i pije čaj od tampona.

Prpa, a?

Javnost bi sigurno bila podeljena oko toga ko treba da igra glavnu ulogu u ovoj seriji. Ta uloga zahteva ogromnu dozu muževnosti, a poželjno je i iskustvo u ovom žanru (Akcioni horor-triler-plašenje dece). Ali naravno, javnost nema pojma zato što je na prvi pogled jasno ko treba da preuzme tu ulogu…

Bata The Nazi Slayer

Čovek je pobio više Nemaca nego ja potencijalnih potomaka tokom masturbacije, samo mu ugradimo novi kuk i spreman je da praši bulje.

Jedva čekam premijeru ove serije…

********************************************************************

Hoćete ulogu u ovoj seriji? Dodajte me na Face-u i pričaćemo o tome!