Nedavno sam primetio da su mi najposećeniji tekstovi oni u kojima se pominju fraze vezane za film Twilight. Neke od ključnih reči koje su ljude sa Google-a dovele na ovaj sajt su “citati iz filma Twilight”, “odlomci iz knjige Twilight “lik Edvarda” itd. Prema tome, odlučio sam da u narednih 170 godina pišem samo o Twilightu i postavljam odlomke i ostala sranja. Danas vam predstavljam scenario po kome je rađen New Moon, drugi deo Twilight sage…


Početna scena. Porodica Kalen pravi žurku povodom Belinog 18-og rođendana…

BELA: Ljudi, hvala vam za ovaj neverovatno jeziv parti, ali stvarno nisam raspoložena za slavlje. Edvard neće da me pretvori u vampira, uskoro ću da ostarim i neće više da me voli. Bedara…

EDVARD: Ne seri b’e, ću te volim!

ALIS: Bela, otvori prvo moj poklon. Kupila sam ti kesu ekstazija, sad možeš da budeš totalno opičena baš kao ja!

BELA (kreće da otvara poklon i dobija zajebanu posekotinu): JAOO! Posekla sam se! Kamermane zumiraj bre stoko!

EDVARD: Posekla si se na jebeni PAPIR? Kako je to uopšte moguće?

DŽASPER (sikće kao zmija, opsesivno kreće ka Beli): Sad ću te iscevčim!

EDVARD: Ne brini ljubavi, zaštitiću te tako što ću da te udarim o zid i o stakleni sto! AAAA!!!

BELA: Moj heroj!

DŽASPER (poslat je u svoju sobu)

EDVARD: Moja porodica je opasna, Bela. Samo jedna kap tvoje krvi ih je dovela do ludila!

BELA: Primetila sam. Da izbegavam da dolazim jedno nedelju dana mesečno ili tako nešto?

EDVARD: Mislim da treba da raskinemo. Palim ja sad, nemoj da šiziš, ok?

BELA: O ne, ostavio me dečko! Idem da se zatvorim u sobu, imam košmare i prestanem da razgovaram sa prijateljima!

Nakon nekog vremena Bela ponovo počinje da razgovara sa prijateljima…

MAJK: Čujem da si sedela i buljila kroz prozor 3 meseca. To pokazuje da si prilično psihički nestabilna, što mene jako pali. Hoćeš da odemo da pogledamo neki film zajedno?

BELA: Važi! Pozvaću i Džejkoba.

DŽEJKOB: Odlično! Edvard će biti van filma neko vreme, to mi je prilika da smuvam Belu koristeći svoje sexy pločice! Buahahahahaha!!!

MAJK: Zašto si povela i Džejkoba? Želeo sam da budemo malo sami ti i ja!

BELA: Sa tobom? Nema šanse sine! Kad budeš bio vampir ili vukodlak ili Frankenštajn, tad mi se javi!

MAJK: Ej, oladi malo! Možda nisam Edvard, ali sam takođe deo ovog filma! Ja sam bre LIK!

BELA: Pffffff…

DŽEJKOB: Bela, Edvard je otišao i neće da se vrati. Izađi sa mnom!

BELA: Nisam spremna još za novu vezu. Idem da nastavim da buljim kroz prozor. Sad će proleće, cvetaju lipe, cvrkuću ptičice, ima bude strava…

DŽEJKOB (pokazuje prstom ka svojim sexy pločicama)

BELA: U pravu si. ‘Ajde da izađemo!

DŽEJKOB: To! Nećeš se pokajati! Pokazaću ti da sam ti odan, pružiću ti svu svoju podršku i neću očekivati bilo šta zauzvrat. Nakon nekog vremena ćeš početi da mi veruješ, a zatim će se u tebi razviti romantična osećanja prema meni.

BELA: Teško. Kad bi počeo da me ignorišeš i ponašaš se kao kreten, sigurno bih se zaljubila u tebe. Devojke vole emotivno nedostupne momke.

DŽEJKOB: Hmmmm… Ma jok, ipak ću da probam ono prvo.

BELA: Probaj bre, ko ti brani!

DŽEJKOB: Nikada te neću ostaviti. Ja sam vukodlak inače.

BELA: Ekstra! Ae sa mnom, treba da mi popraviš neki motor da se vozim i da pokušam da se ubijem jer me adrenalin podseća na Edvarda.

DŽEJKOB: Oke!

Bela počinje da se mota oko družine vukodlaka…

BELA: A zbog čega vi vukodlaci nikada ne nosite majice?

DŽEJKOB: Da nosimo majice? Kako će napaljene klinke da vide naše pločice onda? Uz to, ne isplati nam se jer pocepamo majice svaki put kada se pretvorimo u vukodlake. Ko će daje tol’ke pare za garderobu?

BELA: A zašto onda nosite pantalone?

DŽEJKOB: Je l’ si videla nekad pseći kurac?

BELA: Good point…

Bela nastavlja da smara Džejkoba. Odjednom telefon u njenoj kući počinje da zvoni. Džejkob se javlja…

DŽEJKOB: Halo! Šta? Ma sisaj karu b’e pederu jedan! MRŠ!

BELA: Zašto se javljaš na tuđ telefon čoveče?!

Alis utrčava u kuću…

ALIS: Bela, taj lik što je zvao je bio Edvard. Nisi se javila i on sad misli da si mrtva i ĆE SE UBIJE!

BELA: Lele! Kuku!

ALIS: Zašto osećam miris mokrog kučeta?

DŽEJKOB: Jedi govna!

BELA: Sada nije vreme za vampirsko-vukodlačka prepucavanja! Moramo da nađemo Edvarda!

ALIS: Edvard će šetati bez odeće u Volteri u Italiji. Ako to uradi, Volturi će DA GA UTEPAJU!

BELA: Zato što će grad onda saznati da vampiri još postoje?

ALIS: Ne, nego zato što će on da svetluca i onda će Volturi saznati koliko su vampiri u ovom filmu bedni i gej! Moramo da ga sprečimo!

Bela i Alis idu u Italiju da spreče Edvarda da se ubije. Stižu baš kad on skida košulju i korača ka Sunčevoj svetlosti…

BELA: Edvarde, NEMOJ! Jbt, zar tako izgledaš bez odeće? Ja sam mislila da si ti neki seks simbol… Izgledaš kao svetleći Čeda Jovanović!

EDVARD: Ljubavi, živa si! Volim te više nego što bi iko mogao da voli neku voljenu stvar!

BELA: Čujete to, cure? Kada vas dečko ostavi, to znači da vas voli više nego ikada!

EDVARD: A kada misli da ćete da umrete, to ga natera da vam tu ljubav pokaže!

Aro, kralj vampira napada Edvarda, Belu i Alis.

ARO: Sad ću da te ubijem, Edvarde! Moja žena obožava ova sranja od filmova i za sve si ti kriv! Majmune! Ne želim da gledam Breaking Dawn! UMRIIII!!!

BELA: Nemoj! Ubij mene!

ARO: Pa tebe sam hteo da pojedem nakon što roknem njega, ali ae, nema veze. Hajde da iskoristimo moje super kul vampirske moći da pogledamo tvoju budućnost!

Svi grupno počinju da gledaju u budućnost i vide usporeni snimak Bele i Edvarda kako jašu kroz neku poljanu. Dečaci u publici upropaštavaju karanje sa svojim curama koje su isplanirali za kasnije tako što se smeju naglas tokom ove scene…

ARO: Edvarde sine, vidim da si peško najveći u univerzumu. Ja se ne bijem sa ribama, pa ću da te pustim da ideš ovog puta. Za uzvrat zahtevam od tebe da mi pošalješ neke dobre pičke iz Amerike da gi izedem!

Edvard, Bela i Alis se vraćaju u Vašington. Edvard i Bela nedugo zatim šetaju po šumi i sreću Džejkoba…

DŽEJKOB: WTF? Vratila si se sa Edvardom? Mislio sam da si zaljubljena u mene!

BELA: Nisam se zaljubila u tebe, samo me je privuklo to što si vukodlak. Ja sam bolesno perverzna osoba koja se pali na čudovišta!

DŽEJKOB: Skloni se od nje, Edvarde! Postajem LJUUUUT, a neće ti se svideti kako izgledam kad se naljutim!

EDVARD: Da b’e, znam, pretvaraš se u kuče iz crtaća! Hahahahaha!

Džejkob odlazi…

BELA: Edvarde, pitala sam članove tvoje porodice da izglasaju da li da me pretvoriš u vampira i oni su izglasali da treba…

EDVARD: Može! Sačekaj još dva filma i ću te pretvorim, ali pod jednim uslovom: da se udaš za mene!

DEVOJČICE U PUBLICI: Ahhhhh… Nije ni čudo što dečaci ne vole ovaj film. Edvard je savršen, niko ne može da bude kao on.

DEČACI U PUBLICI: Šalite se? Mi OBOŽAVAMO Twilight! Twilight uči nove generacije devojaka da ne treba da imaju sopstvenu ličnost i mišljenje, da treba da budu podređene svom muškarcu i da treba da mu dopuste da upravlja njihovim životom!

DEVOJČICE U PUBLICI: Daaaa, suupeer! Hoćete da pogledamo film ponovo?

DEČACI U PUBLICI: Ne, hvala! Idemo da igramo PES!

KRAJ

********************************************************************

Hoćete da jašemo jednoroga zajedno? Dodajte me na face-u!