“Nikad nisam imala seks”
Laž! Ako računamo svaki put kada su je vatali na žurkama, kada je radila ili primala oral itd itd. Zašto devojke lažu o ovome? Sve ovo spada u seks. Prestanite da glumite nevine i čiste curice, jednostavno recite istinu. Ako se stidite zbog toga što ste radile, niste onda ni trebale to da radite. Zar nemate ni malo samopoštovanja?

“Upravo sam raskinula sa dečkom, neću da ulazim odmah u novu vezu”
Laž!
Ovo sam čuo million puta. Sve to kažu da ne bi ispale drolje koje odmah lete sa dečka na dečka, ali čim naidje prvi moron sa fensi frizurom i dobrim kolima, biće u njegovom krevetu (ili na njegovom zadnjem sedištu) dok si rek’o keks.

“Ne vidjam nikog trenutno”
Laž!
“Osim Pere, ali to je drugarski… I Laze, ali on ima ženu i decu, pa ne znam kako će to da se završi… I Zokija, ali on je vozač autobusa, ne želim da budem trajno sa nekim ko ima tako bedan posao. A tu su i Mika, Žika, Stojan bla bla bla…” DROLJO!!! Hoćeš da nadješ normalnog dečka a spavaš sa njih 1678 u slobodno vreme! Nije ni čudo što te svi tretiraju kao seksualni objekat!

“Nisam radila ništa za vikend”
Laž
!
Ovo se uglavnom prevodi kao “Napila sam se i karala sa nekim likom zbog čega se sad kajem ali neću da ispadnem drolja pa ću da lažem da sam se smorila kući a ti posle možeš da saznaš šta sam ustvari radila od ljudi koji mi pričaju iza ledja”. Ovo je verovatno bliže istini nego što većina ljudi misli. I nemojte da mi pričate nešto u fazonu “ali Džoni, nisu sve cure takve bla bla bla”. Znam da nisu. Zabole me.

“Izgled nije bitan”
Laž!
Izgled je najbitniji! Svaka devojka koja kaže da izgled nije bitan laže ili je u poricanju. Hoćete dokaz? Zgodni kreten koji tretira devojke kao govno uvek osvoji devojku.

“Želim da nadjem dečka koji je pažljiv i nežan, koji će da me voli zauvek”
Laž!
“I koji će da me kara dobro, jer to je ono što većina cura traži ali ne želimo to da priznamo da bi sačuvale reputaciju nevine curice, pa ćemo da se foliramo da nam oni dobri momci sa kojima se družimo ne odgovaraju, a ustvari bi nam bilo bolje sa njima nego sa ovim kretenima sa kojima smo sada.”

DEVOJKE NE ŽELE FINE MOMKE! KRAJ PRIČE.

Znam da postoje neke koje žele, ali je broj takvih devojaka mali kada se uporedi sa brojem onih koji su u vezi zbog love i seksa. Većina njih nije ništa bolja od morona sa kojima spavaju.

Većina tipova koji odlaze u klubove odlaze iz jednog razloga: seksa. Bravo majstore, kresnuo si drolju, sad idi kući, skini zarazu i dodji opet. Da, to je sve što oni žele. Devojke nisu glupe, znaju to jako dobro, ali hoće da se foliraju da su žrtve koje ne mogu da nadju dobrog dečka. Evo jedne ideje: zašto ne POTRAŽITE dobrog dečka? To je isto kao kada neki lik traži devojku za ozbiljnu vezu tako što vozi po zabačenim delovima grada u 2 ujutru. Sine, došao si na teritoriju kurvetina, nemoj posle da se žališ zbog toga što nisi našao poštenu curu. Muka mi je od žena koje se foliraju da žele fine muškarce. To je tačno jedino za one koje su prešle tridesetu, koje su mladost provele u konstantnom karanju i sada traže pristojnog lika sa kojim će se skrasiti. Neće da se desi kučko, propustila si svoju šansu! Stalno vidjam cure koje padaju na kretene. Vidjam cure koje su prevarene, zlostavljane i vredjane javno SVAKODNEVNO! Šta bre nije u redu sa njima? Misle da postoji nešto divlje i neukrotivo kod “loših momaka” što je neverovatno privlačno. PROBUDITE SE BRE! Kreteni vas tuku, varaju, iskorištavaju, UBIJAJU! Čoveče, kako možete da budete toliko glupe? Zar nema kraja izvoru gluposti sa kojeg pijete?
**********************************************************************
Čuli ste još ženskih sranja? Hoćete da podelite to sa mnom? Dodajte me na Face-u!