Nedavno sam odlučio da postanem majstor za fotošop. Nakon dugog vežbanja (5 minuta) i dosta uloženog napora, napravio sam svoje prvo remek delo:

Voilà!

Verovatno sada u sebi mislite „šta bre kenja ovaj, ovo nije fotomontaža nego Ksenijina slika u originalu.” E pa niste u pravu. Ako pogledate malo bolje (malo više), primetićete da je samo lice Ksendžino a telo je od neke krave. Svaka sličnost sa buljom Seke Aleksić je slučajna!

Pa, šta mislite? Ja mislim da sam pokid’o sličku skroz! Mogu da se kladim da će sad sve pevaljke da traže da im radim šutinge i omote za cd. Konačno ću da imam gomilu love (više od onog hardkor gangsta repera Cvije) i jebaću opasne pičke vodiću ljubav sa slatkim curicama po ceo dan…

“Nja nja nja!”

USPEO SAM U ŽIVOTU! Brate, toliko sam uzbudjen i pun sebe u ovom trenutku da bih mogao da prdnem mnogo jako i da napravim zemljotres jačine 10 stepeni Rihterove skale…

********************************************************************

Treba ti čas Fotošopa? Dodaj me na Face-u!